Podstawą prawną jest regulamin sklepu. DOSTAWA 24h
Staramy się realizować dostawy w ciagu 24 godzin od poniedziałku do czwartku. Warunkiem DOSTAWY 24h jest:
- złożenie zamówienia do godziny 13.00, na dzień roboczy, poprzedzający dzień planowanej dostawy
- opłacenie zamówienia za pomocą bramki internetowej lub przelewu (wymagane przesłanie potwierdzenia wpłaty)
- dostępność towaru w naszym magazynie
Złożenie zamówienia w piątek oznacza dostawę w kolejny dzień roboczy, czyli poniedziałek. W soboty wysyłek nie realizujemy.
Elektryk sp. z o.o. nie odpowiada za opóźnienia spowodowane prze firmy kurierskie.
KOSZTY DOSTAWY
Przewoźnik |
Czas dostawy |
Koszt dostawy |
|
InPost (przedpłata) |
24 godziny |
16,96 zł brutto |
13,79 zł netto |
DHL odbierz w punkcie (przedpłata) |
24 godziny |
18,45 zł brutto |
15,00 zł netto |
DHL (przedpłata) |
24 godziny |
18,45 zł brutto |
18,45 zł netto |
InPost Pobranie |
24 godziny |
19,98 zł brutto |
16,25 zł netto |
DHL Pobranie |
24 godziny |
30,75 zł brutto |
25,00 zł netto |
- ZAMÓWIENIA E-MAIL Dokonaj zakupu o wartości 2000zł, a dostawę otrzymasz GRATIS!
- Do wartości zakupów dla dostawy darmowej nie są doliczane artykuły zakupione za kody rabatowe!
- * dot. wysyłek na terenie Unii Europejskiej, po za Unią wysyłka ustalana indywidualnie
- W przypadku wysyłek gabarytowych wyceniamy indywidualnie. Transport paletowy 110 zł netto / 135,3 zł brutto
Klient ma OBOWIĄZEK odebrać towar, który został przez niego zamówiony mailowo (za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@elektryk.net.pl) i specjalnie sprowadzony na jego życzenie. Tego typu zamówień NIE ANULUJEMY. Prosimy o przemyślane zamówienia. REKLAMACJE DOSTAWY
Klient ma prawo reklamować uszkodzenie towaru w dostawie wyłącznie GDY ZOSTAŁ SPISANY PROTOKÓŁ USZKODZENIA TOWARU Z KURIEREM, który go dostarczył. Tylko na podstawie protokołu Elektryk Sp. z o.o. może uznać reklamację klienta (§.7 pkt7 regulaminu sklepu).